About Me

My photo
GeorGeTown, PenanG, Malaysia
Ong Ghee Oon_Laukao_ A used to be not-so-confident guy, but not now!! Always want his best when decide to do something

Tuesday, July 22, 2008

__幸福男人__

Another song i composed lately based on someone who inspired me ...


幸福男人


幸福男人噢
就是每天睡醒有你美丽的脸孔在我身旁
看着你傻笑的嘴唇
不知你是在回想昨天的甜蜜还是今天的幻想

我起身所牙洗脸帮你泡杯咖啡
荷包蛋加热狗简单却不是每人能给
我轻吻你的脸颊
你笑得更甜
我轻骚你的夜下
发现你一直都没在睡 Ohh..

你享受我为你做的一切
我享受你给我爱的视线
刚刚睡醒的你
头发沾乱无比
但是你的笑容却是甜得每人能比
你对着我说 good morning
还有什么比这更甜蜜
ohh my dearest baby

我轻抱你在我怀里
轻诉我喜欢你
你微笑不敢看我眼睛
我知道你明白我心意

从今以后
你只需在我背后
不管有什么风雨
我都会为你一一挡去 ohhh

你享受我为你做的一切
我享受你给我爱的视线
刚刚睡醒的你
头发沾乱无比
但是你的笑容却是甜得每人能比
你对着我说 good morning
还有什么比这更甜蜜
ohh my dearest baby

我轻抱你在我怀里
倾诉我喜欢你
只想和你在一起
永远不分离
和。你。在。一。起
天天都是天晴
ohh my dearest baby….

hopefully , our future can be as sweet as the song I composed .... I really mean it ....
and after today , i dunno what should I call you ...
mind give me some idea?

No comments: