About Me

My photo
GeorGeTown, PenanG, Malaysia
Ong Ghee Oon_Laukao_ A used to be not-so-confident guy, but not now!! Always want his best when decide to do something

Saturday, March 28, 2009

__Songz of The Week__

Let's start with

Mon_幸福不灭-罗志祥

没原因 就是喜欢你
在初次相遇 有重逢的心情
深呼吸 让心动隐形
完美的爱情 是无声的旋律

听 我听你 不确定的语气
等 我等你 放下你的犹豫
嘿 如果你 轻轻闭上眼睛
我会明白 你做的决定

Cause I Believe
那幸福不灭的定律
在你手心 会有谁给你的美丽
静者恒静 就让我的心安静地守着你
祝福不用回音
Tues_小丑鱼-罗志祥
说不出口的秘密
The secret that cant speak out
永远活在小小的世界里
Living in my own tiny air
仅存一点稀薄的氧气
with the existing thin layer of oxygen
是否够我继续撑下去
can it make me go further
这件脱不下来的外衣
that coat that cant take off
还是你喜欢的桔
or the orange you like
我不能确定 是否你曾经注意
I'm not sure , whether you have noticed or not
我的眼泪流在透明的水里
my tear is shed in the translucent water


LADY LADY ONE MORE TRY
再试着了解我的爱
try to understand my love one more time
发不出声音的感慨
the sorrow of silence
选择作朋友的无奈
the poignant of choose-to-be-fren decision
Weds_自我催眠-罗志祥
我想要学会自我催眠
痛觉会少一些
潜意识作祟
想着想到失眠
我躺在没有你的房间
寂寞更加明显
我渐渐的自我催眠
却回不到从前
Thurs_搞笑-罗志祥
我在搞笑 借着热闹 掩盖着心跳
边哭边笑 偏要说着 一个人真好
当人群散了 突然觉得我可以死掉
我受不了

还在搞笑 害怕回家 不知怎么熬
这么多年 早就喜欢 有你的撒娇
我想我能熬 但是至少要让我知道
你好不好
Fri_好朋友-罗志祥
你说我比较像你的好朋友
只是不小心拥抱着
你道歉 你难过 于是我给你笑容
谁在乎我的心 还会不会寂寞
Sat_最后的风度-罗志祥
为你作主
让你受到我的保护
可是你像受苦
到底是谁难以相处
我给你幸福
你问我什么才是幸福
这个问题 反而让我
把你看个清楚

你怕束缚
我的爱没能把你驯服
你没有退路
那倒不如爽快结束
就让你见识我的风度
你离开我要不要庆祝
我不怕爱的残酷
反正我很想跳舞
我最喜欢挑战孤独
我也爱放下包袱
没有谁 我也不舍得哭
我 我不在乎

就让你见识我的风度
我忍痛 温柔的祝福
你会一生都记住
我要你铭心刻骨

我最喜欢挑战孤独
我也爱放下了包袱
没有谁 没难度 我最怕哭
爱要爱得投入
却不在乎
Sun_愛轉角-罗志祥
愛轉角遇見了誰 是否有爱情的美
愛轉角以後的街 能不能有我來陪
愛轉角遇見了誰 是否不讓你流淚
也許陌生到了解 讓我來當你的誰
我不讓愛掉眼淚 不讓你掉眼淚
現在永遠
你就是我 就是我的美
.
.
well, every song is a representation of my past relationships , hmm , how about make it my "failure" haha, so can you gals find out which day you are?
look , not hard feeling here , just a idea and so jz a post, no matter what is the end , you gals gain me experiece and colour my life so do I , and most importantly, you gals change me into a better person : )
.
P.s My biggest dream would be , having this 6 leng lui ladies ( Mon&Fri are the same while 7 is my wish + my future wife ) be my guest in one dinner , have a sweet chit chat over the sweet memory (hopefully) , wat silly thing I have done when I kao~ing them , laugh together and so on...And give me a hug and a friendstyle-cheek-light kiss while whispering to me , "hey , you are better man now" before we end the dinner ...Anyway, dream is just a dream , I dunt think it will come true
.
going to off for a long time after this post

No comments: