About Me

My photo
GeorGeTown, PenanG, Malaysia
Ong Ghee Oon_Laukao_ A used to be not-so-confident guy, but not now!! Always want his best when decide to do something

Saturday, August 23, 2008

__Pre-Apply Dynamic Mid Term__

now is alomost 9 am , and I will have my apply dynamic mid term test at 10 am ... kind of emo lately due to the midterms and some silly things that I keep "zuan nv jiao jian" at , my apologise to those who have being affected by my emotional period.... Luckily , a song has cheered me up finally ... [ 聽不到 ] this song have 2 version of MV , one is by fishleong and another one is by MayDay ... I love in persistence of the gal in the fishleong Mv and the effort that the guy have put in the MayDay Mv ...here I encode with the Lyrics and the link of both MV, hope you guys will enjoy it ....



夜 黑夜 寂寞的夜里
气 生气 对自己生气
软弱的电话 又打给你
想听你那边的空气
有什麽精采的话题
你还是温柔给我婉转的距离
我的声音在笑 泪在飙 电话那头的你可知道
世界若是那麽大 为何我要忘你无处逃
我的声音在笑泪在飙 电话那头的你可知道
世界若是那麽小 为何我的真心你听不到
会 很会 伪装我自己
你 不该背我的秘密
沉重都给我 微笑给你
奔 狂奔 空旷的感情
走 暴走 暴走的伤心
透明的叹息最后还是我的秘密
我的声音在笑泪在飙 电话那头的你可知道
世界若是那麽大 为何我要忘你无处逃
我的声音在笑泪在飙 电话那头的你可知道
世界若是那麽小 为何我的真心你听不到
听不到 听不到我的执着
扑通 扑通一直在跳
直到你有一天能够明了
我做得到 我做得到
我的声音在笑泪在飙 电话那头的你可知道
世界若是那麽大为何 我要忘你无处逃
我的声音在笑泪在飙
电话那头的你可知道
世界若是那麽小为何 我的真心你听不到

No comments: